Вже довгий час в браузера Chrome/Cromium є неприємна помилка.
На багатьох сайтах не працюють належними чином виринаючі елементи меню.
Суть проблеми розглянемо на прикладі сторінки замовлення квитків на сайті Укрзалізниці.
Ділянка виділена оранжевим кольором (ДОК) - пункт головного меню.
Ділянка виділена зеленим кольором (ДЗК) - виринаюче меню з підпунктами.
Коли користувач наводить курсор на пункт головного меню ДОК - з'являється виринаюче меню з підпунктами ДЗК. Але коли користувач пересуває курсор в межі ДЗК (курсор при цьому покидає межі ділянки ДОК) - ділянка ДЗК зникає! Таким чином немає можливості вибрати підпункт.
Інколи проблема зникає після оновлення сторінки без використання кешу браузера (Ctrl + F5), а інколи - після перезапуску браузера.
В мене, наприклад, проблема є в браузері Chromium версії 77.0.3865.120 (Розробка) Arch Linux (64-розрядна версія). Але на просторах Інтернету користувачі говорять і про те, що проблема існує і в Chrome/Windows.
Корпорація не хоче визнавати існуючу проблему. На форумах підтримки Google радять почистити кеш браузера, cookies і т.д.
Це дійсно може допомогти користувачам, які готові погодитись на видалення кешу/cookies зі свого пристрою.
Але що робити тим, хто не готовий на це погодитись? Правильно! Не дослухатися таких порад!
Проблема в браузері Chrome/chromium, а не в сайтах / кеші браузера / cookies.
Але є один "Лайфхак", який можна використовувати як тимчасове рішення (до тих пір поки корпорація виправить цю помилку).
Необхідно в браузері відкрити Нове анонімне вікно (Ctrl+Shift+N).
Якщо ми після цього перемкнемося на вкладку, в якій відкритий наш сайт, то побачимо що меню вже працює!
Проблеми іншими мовами:
Chrome/chromium popup menus don't work on web-sites (temporary solution).
Chrome/chromium не работают всплывающие меню на сайтах (временное решение).
На багатьох сайтах не працюють належними чином виринаючі елементи меню.
Суть проблеми розглянемо на прикладі сторінки замовлення квитків на сайті Укрзалізниці.
Ділянка виділена оранжевим кольором (ДОК) - пункт головного меню.
Ділянка виділена зеленим кольором (ДЗК) - виринаюче меню з підпунктами.
Коли користувач наводить курсор на пункт головного меню ДОК - з'являється виринаюче меню з підпунктами ДЗК. Але коли користувач пересуває курсор в межі ДЗК (курсор при цьому покидає межі ділянки ДОК) - ділянка ДЗК зникає! Таким чином немає можливості вибрати підпункт.
Інколи проблема зникає після оновлення сторінки без використання кешу браузера (Ctrl + F5), а інколи - після перезапуску браузера.
В мене, наприклад, проблема є в браузері Chromium версії 77.0.3865.120 (Розробка) Arch Linux (64-розрядна версія). Але на просторах Інтернету користувачі говорять і про те, що проблема існує і в Chrome/Windows.
Корпорація не хоче визнавати існуючу проблему. На форумах підтримки Google радять почистити кеш браузера, cookies і т.д.
Це дійсно може допомогти користувачам, які готові погодитись на видалення кешу/cookies зі свого пристрою.
Але що робити тим, хто не готовий на це погодитись? Правильно! Не дослухатися таких порад!
Проблема в браузері Chrome/chromium, а не в сайтах / кеші браузера / cookies.
Але є один "Лайфхак", який можна використовувати як тимчасове рішення (до тих пір поки корпорація виправить цю помилку).
Необхідно в браузері відкрити Нове анонімне вікно (Ctrl+Shift+N).
Якщо ми після цього перемкнемося на вкладку, в якій відкритий наш сайт, то побачимо що меню вже працює!
Проблеми іншими мовами:
Chrome/chromium popup menus don't work on web-sites (temporary solution).
Chrome/chromium не работают всплывающие меню на сайтах (временное решение).
Немає коментарів:
Дописати коментар